KUIZ MELALUI SMS KOHORT 01 SEM 02


            PEMBAYARAN UNTUK KUIZ MELALUI SMS

Untuk kuiz melalui SMS pembayaran sebanyak RM20 hendaklah dilakukan  bagi 2 semester (KPD3016 & KPD3026). Untuk pelajar kohort 1, bayaran merangkumi semester lepas dan semester ini.
Pembayaran kuiz SMS sebanyak RM20 boleh dibuat kepada:

Penerima:        USains Holding Sdn Bhd
Akaun:            CIMB Bank Berhad

No Akaun:       07090006708-05-7

Pembayaran hendaklah dilakukan di kaunter bank sahaja. Pembayaran melalui mesin ATM tidak dapat diterima pada masa ini. Setelah anda membuat pembayaran, anda diminta ‘scan’ resit/bukti pembayaran dan emailkan kepada azidahziden@gmail.com atau fatimahbokhare@gmail.com. Resit tersebut adalah bukti anda telah membuat pembayaran dan akan dicatat dalam rekod pihak mobile@usm. Anda juga boleh melakukan salinan fotostat resit tersebut dan serahkan kepada pensyarah yang mengajar di pusat pengajian anda pada minggu pertama atau minggu kedua pengajaran iaitu pada 15/10 atau 29/10.
Anda diminta membayar sebelum 31/10/2011. Sekiranya anda tidak membayar, no telefon anda akan dikeluarkan dari sistem kuiz melalui SMS (untuk kohort 1, Semester 2). Untuk kohort 2, semester 1, sila serahkan no telefon, nama provider telefon (DiGi, Maxis dllg) dan nama anda kepada pensyarah yang mengajar KPD3016 di tempat anda untuk dimasukkan kedalam sistem SMS.
Sebarang pertanyaan sila hubungi Pn. Fatimah Bohare di alamat email tertera di atas.

Terima Kasih.